با اینکه همیشه ارزو میکردم هرچه زودتر تموم بشه اما از همین الان هم دلم برای روزهای شیرینش و دوستایی که شاید هیچوقت مثلشون رو پیدا نکنم تنگ میشه
همه میگند دبیرستان بهترین دوران زندگی ادمه و من واقعا از همین الان بهش اعتقاد پیدا کردم شیطنت هامون غم هامون خنده هامون همه و همه برام عزیز بودند
امیدوارم تموم دوستام روزهای خوبی پیش رو داشته باشند
ما را در سایت بی قراری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 16